Home Wedstrijdverslag Wedstrijdverslagen
Zondagmorgen 9 november een zondag die we willen houden tot en met december strak blauwe lucht en geen wolkje aan de horizon. Heerde 4 is een team dat bijna 15 jaar aan elkaar hangt, dus wanneer het kan en moet zullen spelers die het verdienen en normaal minder speelminuten maken een kans krijgen die ze verdienen . Ook deze morgen de elf spelers die meer als verdiend een basis plaats verdienen. Het mag ook geen enkel aanleiding zijn om te denken dat het anders zal zijn voor het begin van de wedstrijd . Elf tegen elf zoals een bekende voetballer altijd aangeeft, dus laat het maar zien. Onder leiding van een goed fluitende scheidsrechter A Töpfer gaat de wedstrijd los.

Maar het spel komt maar niet los , KCVO weet dat het nog nooit gewonnen heeft hier op molenbeek en dat is volgens de oudste speler van Heerde 4 al 56 jaar . Dus de winst is al zeker allen de einduitslag is een bepalende factor. De meerderheid ofwel iedereen van KCVO weet dat misschien niet, maar dat geeft de verhoudingen goed weer oud tegen piep jong of wel echte voetballers tegen … Maar KCVO gooit alles in de strijd om een aanvaardbaar resultaat te halen vol passie en overgave gaan ze de strijd aan .

Heerde 4 heeft daar moeilijk mee , want ook de thuisclub dacht aan een makkie dit is weer te zien in de opstelling . Het Brein laat 4 basis spelers aan de kant, maar maakt op deze manier duidelijk dat de selectie uit 19 spelers bestaat zo als hierboven is weergegeven.

Het spel is van beide kanten is matig , en het wachten is dan ook op een super Edwin die de trekker overhaalt. Dit duurt ja wel 25 minuten als de 1-0 op het bord komt door een prima afstandsschot van Edwin Rorije . Door deze 1-0 lijkt het al gedaan met KCVO en als Michel de Groot op zijn manier de 2-0 binnen werkt is het echt gedaan . Dit is ook de ruststand en een compliment aan de spelers die hier hebben voor gezorgd . Zij hebben onbewust de druk opgevoerd richting Groen /wit .

Dat dit alles meerwaarde krijgt blijkt in de tweede helft ,vier wissels moeten het verschil maken maar niets is minder waar . Het is KCVO die een fout in de verdediging simpel afstraf 2-1.
Een domper voor de spelers die het volgende week in de topper moeten doen tegen Groen /wit . Heel veel ?? omtrent deze wedstrijd als de tijd van 10.30 uur niet verandert kan worden dan zal er een baaldag aangevraagd worden , maar hier is het de thuisclub die de uitslag moet geven .
2-1 voor maar dat is ook alles wat in het voordeel is van Heerde 4 , met dit vertoonde spelbeeld zal Groen /Wit niet waker liggen van Heerde4 . Maar de invallers zijn warm en de bekende olie voor de piepende trein is warm . Het gaat lopen bij Heerde 4 tikie takie zoals wij van een echte koploper willen zien . Het is dan ook Dennis en Man van de wedstrijd die de 3-1 maakt en 14 minuten later de 4-1. Wedstrijd gespeeld , maar Heerde 4 heeft zijn spits Marvin die de ploeg wat wil geven , want hij is volgende week niet aanwezig bij de topper Groen /wit Heerde 4 . Een aderlating voor Heerde 4 zeker als je ziet hoe hij de 5-1 binnen schiet een onmogelijke hoek die alleen de aller besten kunnen . Heerde 4 is nog in de zevende hemel van dit doelpunt en vergeet dat KCVO ook nog meedoet 5-2 ook al is het nog niet 5 december een cadeautje.

5 – 2 overwinning op laagvlieger KCVO en zondag de topper tegen groen /wit die korte metten maakt met TKA door met 0-8 te winnen. Als Groen/ wit wil meewerken zal deze wedstrijd zondag een spektakel kennen . Maar hierover deze week meer .