Home Wedstrijdverslag Wedstrijdverslagen Heerde 4 verdient slachtoffer na nederlaag

Heerde 4 verdient slachtoffer na nederlaag

3-2 verlies in Vaassen , nog nooit voor gekomenen in de historie van Heerde 4, Ja KCVO was bijna 15 jaar een zekerheid. Ja 3 punten in de knip bij de afslag Epe deze wedstrijden waren een zekerheid voor de geel/zwarte brigade uit Heerde. Maar vandaag was het anders , zoals ook de voorbereiding naar deze wedstrijd anders was.

Bijna 15 jaar Heerde 4 en met de instelling altijd het hoogst haalbare, nooit een probleem want de Paling of Andre zorgde wel dat de rijen gesloten waren . Maar een Andre en een Martin en niet te vergeten de boys in de schaduw van hen zoals Rene de W en Alex F of Counter J ja zij waren het die Heerde 4 hielpen en nog heel veel andere spelers.

En spelers met klasse zoals er nog een aantal in Heerde 4 rondlopen . Ja het grote voorbeeld het Nederlands elftal van 1988 . Klasse spelers zoals Koeman , Gullit en van Basten maar ook als waterdragers Berry van Aerle , Ardri van Tiggelen of wie kent niet Wim Kieft . Spelers die er ook van bewust waren dat hun taak iets anders was als de anderen. 1988 nog nooit overtroeven maar ook hun roem is nu nog duidelijk ja zij waren spelers die deel uit maakte van de gouden generatie .
Ook dit kan Heerde 4 overkomen die enne spiegel waar in gekeken moet worden . Ben ik goed genoeg voor de Basis , en  wil ik winnen en smaakt het bier zoals het moet smaken . Iedereen te vriend houden kan niet want onze teddybeer Dick Bronsink is niet meer . Daarvoor is het Brein voor terug gekomen niets mis mee want om een man met een kunststof hartklep over nemen en de belangrijkste klep voor Heerde 4 over te nemen is niet eenvoudig .

Maar ze doen het prima geen enkele wanklank ja zij waren het wel die de kar welden trekken toen het nodig was na het vertrek van de manager Dick Bronsink. Dus geen enkele wanklank naar deze begeleiding ja zij waren het die de verantwoording namen om elke wedstrijd te beginnen zoals we hadden afgesproken die zondag morgen om 07.00 uur ja u ziet het goed 07.00 uur ja wat ben je niet … Nee ik weet wat u denk, maar het is anders deze begeleiding wil maar één ding alles in goeie banen leiden. En heeft met ieder speler het goeie voor .

Maar vandaag was het anders , zaterdag 4 april moet het gebeuren was de instelling vanmorgen . Dus er moest er water bij de wijn en achteraf te veel water bij de bekende wijn. Maar ondanks dit alles had KCVO 5 geen enkele aanspraak mogen maken op de winst .

Heerde 4 mag dit zichzelf aanrekenen en dit nog wel na een geweldig weekend vorige week . Is dit de nekslag voor Heerde 4 in de competitie en Beker . Ja dit is in de competitie wel klaar, niet winnen van nummer 9 zegt meer dan alles. En als de selectie deze week niet in de spiegel wil kijken, ja dan is het beker sprookje ook uit. Als persoonlijk belang boven team belang staat waar is dan de vereniging Heerde en ook Heerde 4 mee bezig .

Maar Heerde 4 kennende zal het gezonde verstand zegevieren, nee geen kampioenschap maar wel een overwinning en de kortste weg naar succes Winnaar van de KNVB beker.

Maar Heerde 4 wilde meer kampioen worden en de Beker , één been onder het voetstuk is weggevaagd kun je wel zeggen . Wat overblijft is de Beker , maar kan dit nog na het debacle van afgelopen zondag . Wie is hier voor verantwoordelijk ?? Teveel eigenbelang en een …. die de rijnen gesloten wil houden maar keihard de deksel op de neus krijg voor dit alles JAMMER .

Ja Heerde 4 loopt hier een flinke deuk op. Zeker de grootste in haar bestaan . Maar gelukkig heeft het haar sponsor AUTO SCHADE BERGHORST . Deze als ook deze deuk wel weer in orde maken en kan Heerde 4 in een gladde bolide naar de halve finale leiden om de boel weer recht te trekken zoals het Heerde 4 waardig is . Dus van een slachtoffer mogen we niet spreken al was de basis van de opstelling heel dicht bij.

bij jullie wel bekend nummer15
p.s, ook deze nummer 15 rekend op jullie