Home Wedstrijdverslag Wedstrijdverslagen Groen/Wit terechte kampioen

Groen/Wit terechte kampioen

Het zou de wedstrijd moeten worden van het seizoen,  Heerde 4 thuis tegen Groen/Wit maar in het verloop van de competitie is het al snel duidelijk dat Groen/Wit over zoveel jongere jaren beschik dat de strijd aan gaan met deze ploeg een hele opgave zou worden.

En met de wetenschap dat Heerde het kampioenschap bij KCVO uit al verspeeld had,  is dit wat dan nog  overblijft  winnen van de koploper.

Maar ook dit blijkt niet aan de thuisclub besteed . Het bijna hoogte punt was al gehaald op paas zaterdag de halve finale winnen van Lettele. En er was meer maar daar over geen enkele wanklank één ding alles in het belang van de V.V. Heerde .

Dan de wedstrijd opnieuw begint Heerde uitermate zwak aan de wedstrijd, de les van de uitwedstrijd was ook deze morgen vergeten . Opnieuw op achterstand na 2 minuten heel simpel kan een aanvaller van Groen/wit doorlopen en zo één op één met Gedo een hoek uitzoeken . 0-1 en tegenvaller van formaat en met de 0-2 lijkt het een morgen te worden die je niet wilt zien als geel/zwart man .

De thee komt als geroepen voor Heerde 4 even de boel weer op scherp zetten , want Groen/Wit hier kampioen laten worden is al te veel van het goeie maar niets meer dan respect voor het team dat volgend seizoen ook zeker weer mee doet in de vijfde klasse . Tweede helft enkele wijzigingen nummer 20 Rene de Weerd maakt na maanden van niet spelen zijn opwachting in het elftal alleen grote vraag is  dit voor 45 minuten of kunnen we nog zes wedstrijden gebruikt maken van zijn diensten. De MRI van maandag als daar uitsluitsel van geven.

0-2 ruststand en wat Heerde 4 niet wil is een afstraffing in eigenhuis dus het Brien pept de boel nog maar eens op . Heerde 4 voetbalt mooi mee , maar als we eerlijk moeten zijn dan is er maar één team die de dienst uit maakt . Maar de gasten zijn met hun hoofd bij het naderend kampioenschap en met 0-2 in de knip wie doet je nog wat.

Dat het lange tijd 0-2 blijft mag de ploeg zijn doelman Gedo dankbaar zijn . Hij voorkomt lange tijd de 0-3 . Maar moet in de 87 minuut toezien dat hij de 0-3 om de oren krijg . 10 tegen doelpunten krijgen tegen de kampioen waar praat je dan nog over wie de beste ploeg is . Ja Heerde 4 heeft zowel uit als thuis excuses maar dat doet niks af aan het verdiende kampioenschap van Groen/Wit .

De V.V. Heerde wil dan ook haar gasten Groen/Wit oprecht van harte wensen met dit resultaat. Als blijk van dit werd er een bekend kratje aangeboden en was het nog lang onrustig bij de V.V Heerde.

Wat Heerde 4 betref hier zullen de koppen snel bij elkaar moeten komen en zich moeten realiseren dat 17 mei de beker finale al snelle is dan het lijkt . Optie om de competitie nu te laten lopen kan niet , er zal ook de laatste wedstrijden vol gas moeten worden gegeven net als op de donderdag training . Hier steken laten vallen zal genadeloos worden afgestraft door DAVO 3 .

Dus wie wil haakt aan anders geen plek op de platte kar op 17 mei, nog vier trainingen en vier competitie wedstrijden voor de finale , ja het brein zet de boel op scherp en dat zal ook nodig zijn om het hoogte punt van het seizoen te doen verzilveren .
Vier weken om te laten zien dat Heerde 4 de beker wil winnen door 100% inzet en overgave .
Ik reken op een ieder,
Ondergetekende 15 en het Brein