Home Wedstrijdverslag Wedstrijdverslagen Heerde4 veteranen hebben last van een koude start

Heerde4 veteranen hebben last van een koude start

De eerste wedstrijd in de geschiedenis van de veteranen van Heerde is er één die anders was voorgesteld 6-1 verlies in een wedstrijd die kansloos werd verloren. Heerde was al in gedachten bij de veteranen competitie , maar deze droom werd ruw verstoord door Emst 4 wat ook geen hoogvlieger is in de beker competitie met Epe en Overwetering . Heerde begon nog redelijk en had via de man van de wedstrijd aan Heerde kant op voorsprong moeten komen . Na een mooie aanval over rechts is het Alex die na een spijtende bal van nummer 15 allen voor de doelman opduikt en deze op  zijn Gerard Dijkgraaf manier  (stiffie )  het net weet te vinden 0-1 .

Maar de grens en de scheidsrechter denken als thuisclub hier anders over. Nee zij hadden een andere bril een bal die bijna vast in het net was maar geen doelpunt!!  Opleverde . Deze opsteker zou Heerde meer energie hebben gegeven maar enkele minuten later is het de aanvoerder van Emst die zo maar mag koppen uit een hoekschop en de 1-0 op het bord zet.

Heerde probeert met Mark en Alex via de ruimte die Emst geeft tot aanvallen te komen maar ook de verdediging van Emst is te sterk om potten te breken. Na een weer balverlies op een verkeerde plaats is het op nieuw Emst die de 2-0 maakt . Ruststand 2-0. Het Brein staat voor een moeilijke opgave (voor de nieuwkomers onder ons het Brein is Dick , Jan en Marco) . ja wel drie wissels voeren zij door om het tij te keren maar helaas  dit mocht niet baten want binnen drie minuten in de tweede helft door een fout aan Heerde kant brengt Emst stand op 3-0 en is de wedstrijd gespeeld.

Het enige wat nog telt is wedstrijd ritme opdoen en werken aan wedstrijd conditie. De wedstrijd kabbelt dan ook voort met af en een doelpunt voor Emst die zo uit kan lopen naar 6-0 een afstraffing die Heerde 4 o nee heerde4veteranen onwaardig is. Maar gelukkig is man van de wedstrijd die gezien zijn knie problemen al lang langs de kant had moeten zitten want het seizoen is nog net begonnen en duurt nog heel lang. Maar door zijn onverzettelijkheid maakt hij de ere treffer 6-1. Ja Lexie heeft de eer van nummer 14 te dragen een nummer die in vier jaar tijd er 120 in het netje heeft gelegd.

Een dik verlies in de eerste wedstrijd ja wat doet met een ploeg en wetend dat zondag Epe 6 de kampioen van vorig seizoen op bezoek komt. Het Brein heeft een week om de juiste richting aan te geven aan een team die al in de eerste wedstrijd  het spoor volledig kwijt was, en hoe anders was dat 8 juli tot een groot deel van de selectie wel op het goeie spoor zat richting Valkenburg.  Donderdag even weer de koppies richting Epe en gaan voor een goed resultaat zondagmorgen om tien uur op wonderschone sportpark molenbeek.

groet 15