Home Wedstrijdverslag Wedstrijdverslagen Nummer 15 man van de wedstrijd

Nummer 15 man van de wedstrijd

Een nieuwe competitie dus een nieuwe start , veel was geleerd uit de eerste helft van dit seizoen.
Het brein had dan ook voor een nieuwe strategie gekozen met als slogan niet verliezen als uitgangspunt.
Maar als de eerste wedstrijd uit tegen Rohda Raalte is dan wordt het op voorhand moeilijk, de thuis wedstrijd ging namelijk kansloos verloren met 0-4.
Maar vol goeie moed gaat men richting Raalte aanvang wedstrijd 09.30 uur te vroeg voor het pontje dus  met een omweg via Zwolle maar dat mocht de pret niet drukken .
Heerde begint goed aan de wedstrijd, dat wil zeggen Rohda weet geen raad met het verdediging ’s  blok van Heerde.
Aanvallend van Heerde kant is wachten op een uitval maar ook de verdediging van Rohda staat goed, dus kommen de geel/zwarten amper voor het doel van de thuisclub .
Heerde groeit in de wedstrijd maar een hoekschop tegen brengt nummer 15 geen geluk, een bal binnen de vijf meter wordt door ideeën kinderlijk gemist waardoor de bal geheel onverwachts op het hoofd van nummer 15 valt. 1-0 achter een domper voor het team en eigen schuld doet altijd nog meer zeer.

Maar Heerde recht de rug en gaat met 1-0 achterstand naar de thee. Het brein wisselt en Tonnie Bosch mag zijn opwachting maken binnen de lijnen , ook Rohda wisselt maar als men hier sterker van werd betwijfel ik .
In de 62 minuut moet Mark van het veld waardoor er weer in snelheid wordt ingeboet.
Wel is het nummer 15 die als aanspeelpunt mag fungeren in de spits positie , dit pakt goed uit en er komen zelf kansjes Rene en Cees en ook nummer 15 komen dichter bij het doel van Rohda .
Het brein wisselt nog éénmaal en het Alex Fibbe die na lange tijd weer zijn minuutjes pakt . De gretigheid spart er van bij Alex maar helaas is de tijd is te kort om meer te kunnen doen .
Eindstand 1-0 maar een compliment aan het team en zeker naar de verdediging en onze doelman Gedo die nog een strafschop pakt .
O ja man van de wedstrijd nummer 15 Paul deze morgen als de linkshalf, linksback, spits en de 12 man van Rohda .
Maar ook vanaf zondag de oudste speler in competitieverband die ooit voor deze geweldige geel/zwarte club V.V. Heerde heeft gespeeld.

Groetjes….