Home Wedstrijdverslag Wedstrijdverslagen Eindelijk weer!!!

Eindelijk weer!!!

Speler van de week Cees Calkhoven

De lente breekt ook bij Heerde 4 aan waren de eerste spelde prikken vorige week al zichtbaar in de beker wedstrijd tegen Dedemsvaart,  deze morgen gingen de mannen van Dick Bronsink op bezoek bij het altijd lastige KCVO. Alles klopte deze morgen met name het op tijd zijn van de jonge honden de tijd een uur vooruit en een korte nacht maar wel het kunnen opbrengen om op tijd te zijn zoals het hoort.

Maar ondanks dit alles is het de eerste 10 minuten erg rommelig veel balverlies van beide kanten . Maar naar mate de wedstrijd vordert is het Heerde die de touwtjes in handen neemt . Uit een aanval over links is het Cees Calkhoven die een voorzet van Martin  prima afmaakt 0-1 na twintig minuten. De wedstrijd is dan al gespeeld want ook deze morgen blijkt weer dat de verdediging  met hulp van turbo Lexie “ zou hij niet weten dat de brandstof prijs op een prijs is die eigenlijk onbetaalbaar is” .

Dat het 0-2 wordt ligt in de aardt van de wedstrijd maar dat het opnieuw en speler van de week Cees Calkhoven is blijkt geen verassing meer woorden van de doelpuntenmaker “waar moet dat heen” zegt genoeg. Goud haantje Cees die zijn plek meer dan waar maakt in het team van manager Bronsink en zijn manger nooit in de steek laat, waar vindt je nog van die spelers.

Dat het nog niet is gedaan voor de rust bewijs de paling Martin vorige week nog goed voor twee voorzetten maar nu na 35 minuten weer los, draaien en kappen zoals Martin alleen kan en met een bekeken schuiver de 0-3 binnen werken. Ruststand 0-3 uit bij KCVO daar had de manager vooraf voor getekend .

In de rust kan de manager nog een wissel toepassen hij kan Andre de broodnodige rust geven en geen enkel risico nemen naar volgend week als Reaal op bezoek komt. Jonge hond Nico mag na een geslaagde examen zijn opwachting maken. Vanaf nu is het dan ook dat Nico met het winterstop verleden heeft afgerekend. De tweede helft heeft de doelstelling meegekregen de nul vasthouden . Die boodschap heeft het team prima uitgevoerd , al mag het zicht zelf aanrekenen dat de teller op drie blijft staan .

Maar de wijze waarop de ploeg de wedstrijd heeft uitgespeeld geeft  eindelijk weer vertrouwen richting het eind van de competitie , met name als de manager zijn topscorer van het veld kan halen 30 minuten voor tijd. Volgende week zal blijken wat het waard is deze overwinning als concurrent Reaal op bezoek komt.