Home Wedstrijdverslag Wedstrijdverslagen Kansloos naar een nederlaag

Kansloos naar een nederlaag

Waar de afgelopen week al rekening mee werd gehouden gebeurd op zondag 15 april in Twello. Kansloos te onder in een topper die op voorhand al geen topper was. Heerde 4 begint de wedstrijd lang niet slecht en Voorwaarts maakt ook niet de indrukt als een Kampioen te spelen iets wat we de lange manen uit de polder wel kunnen meegeven zij kwamen twee weken terug voor één ding de winst .

Zolang de nul op het bord staat kunnen de spelers van Bronsink nog mee in de wedstrijd iets wat de thuisclub zich mag aanrekenen want een Heerde wat zo gehavend is zonder daar de invallers mee te kort te doen, want zonder hun inbreng zou er geen elftal staan. Maar als Voorwaarts kinderlijk eenvoudig op 1-0 komt is het gedaan. Al heeft Heerde nog een mooie kans om op 1-1 te komen maar ook dit mag niet lukken vandaag .

Ook de twee de drie nul voor de rust komen wel erg eenvoudig tot stand. Ruststand 3-0 en opnieuw personele problemen voor de manager die drie spelers moet wisselen. De  schade beperkhouden is de opdracht de tweede helft, maar ook deze vlieger gaat niet op want binnen 10 minuten in de tweede helft is het al snel vier en vijf nul. En een monsterscore voor de thuisclub ligt in het verschiet, maar met behulp van de doelman van Heerde komt tot 7-0.

Een mooie en zeker een verdiende overwinning, maar Voorwaarts kan geen kampioen worden zoals ze zelf al het hele seizoen hebben aangegeven altijd gaat het wel ergens mis. Vandaag hadden ze een walkover, maar als ze deze lijn doortrekken gaat het in één van de laatste wedstrijden weer mis. Dat Heerde in de hoek waar de klappen valt zit is wel duidelijk, want vijf minuten voor tijd is het Dennis die met een zware spierblessure moet uitvallen. Voor Dennis is 20 mei een mooie datum om naar toe te werken, hopelijk voor hem haalt hij de eindstreep.

Spiegels zijn er om in te kijken zoals we weten dus ook voor de spelers en begeleiding van Heerde 4 . Vijf weken te gaan naar de finale maar wil men nog een prijs pakken dan zal een ieder in die spiegel moeten kijken en zichtzelf afvragen wil ik zo verder of laten we het lopen.

Het zou tocht mooi als we 20 mei tegen paling kunnen zeggen ga jij die beker even ophalen want een speler die zoveel waarde voor het team en de vv Heerde heeft gehad en hopelijk nog heeft in de toekomst en gelukkig nog in ons midden is want het zijde draadje kwam voor Martin wel heel dicht bij heeft dit verdiend.

Zondag wacht victoria boys een mooi moment om te laten zien dat de spelers en begeleiding maar één ding willen de Road to Raalte. Speler van de week, geen enkele speler haalt punten deze wedstrijd. Dus verdiend het maar één man want hij heeft gevochten deze week een paling in moeilijkheden komt altijd weer bovendrijven. Martin en je gezin we wensen je veel sterke en gezondheid en we hopen je snel weer te zien in ons midden.