Home Wedstrijdverslag Wedstrijdverslagen Heerde 4 heeft geen kind aan Victoria Boys

Heerde 4 heeft geen kind aan Victoria Boys

Vooraf waren er twijfels, de 2-2 uit van Victoria bij Reaal vorige week zorgde voor kopzorgen bij de manager. En met de twee nederlagen in de tas bij Heerde 4 de afgelopen twee competitie ronden waren er meer ?, dan dit doen we wel even.

Maar het gevoel bij de selectie was anders zij hadden iets recht te zetten na vorige week , en met de terugkeer van goudhaantje Cees binnen de lijnen was de wil om te winnen groot deze morgen. De kater van de afgelopen twee wedstrijden moest ongedaan gemaakt worden. Als de bal gaat rollen is het als snel duidelijk de gasten willen wel en komen ook nog bijna op 0-1 , maar ook dit heeft een oorzaak het is vaste waarde Gert Weijenberg  die niet meer kan aanzetten en zijn directe tegenstander moet laten lopen.

Gelukkig is de afspraak in de schilderswereld dat je elkaar niet laat vallen , het is dan ook doelman Gedo van http://berghorstschilderwerken.nl/ die zijn back niet in de steek laat en redding brengt . Dit is dan ook het eerste en laatste teken van de gasten deze morgen. Wat nog ontbreekt voor Heerde is de voorsprong , maar dat dit een kwestie van tijd is lijkt wel zeker .

En die tijd heeft Heerde 4 al duurd het kort, want als jawel daar is hij Goudhaantje Cees 1-0 binnen het kwartier scoort is de wedstrijd open, deze wedstrijden zijn op het lijf geschreven voor Cees. En als Cees met een mooie binnen tikker de 2-0 binnen schiet uit een prima aanval over links is het gedaan met Victoria Boys.

Heerde 4 wil meer en als de PALING het sportpark op komt wandelen geeft dat zo veel energie dat de drie nul van Nico en vier nul van Tonnie een waar eerbetoon is aan Martin. Voor bijna het hele elftal een boots Martin weer terug op Molenbeek , maar één speler mist zijn maatje wel heel erg Andre elkaar blindelings vinden en dan nu een Ferrari zonder benzine . Het werk is dan ook aan de mecaniciens van Heerde 4 om deze Ferrari weer aan de praat te krijgen, iets wat zeker zal lukken want ook een Andre zal kunnen genieten als de paling op 20 mei de beker kan ophalen.

Vier wedstrijden te gaan in deze competitie en nog steeds mee doen om het kampioenschap, een verdienste waar de manager trots op kan zijn. Tweede helft, maar de wedstrijd is dan al gespeeld en als Bennie Tuin  op schitterde wijze 5-0 maakt “of was het Bennie 3-0 u verslaggever is hier niet zeker van” maar weet wel dat Bennie weer terug is na een aanslag uit bij WSV.

Heerde 4 is gretig en wil meer en uit weer een mooie aanval is het Martijn Pleiter die voor 6-0 laat aantekenen. De manager kan met deze stand enkele spelers rust geven en kan zelf met en goedgevoel op vakantie gaan deze week, gevaar van deze vakantie is wel dat donderdag avond het team zonder zijn kapitein moet doen. Maar wie weet zijn de wateren in Limburg deze week wel erg rumoerig en kan de thuisreis donderdag morgen al aangevangen worden, de toekomst zal het uitwijzen.

Maar met of zonder manager de opdracht lijkt wel duidelijk, houden we de druk op Voorwaarts  of haken we definitief af voor de titel. Ja nog even dit, vorig week had hij andere verplichtingen  en dan deze week de speler van de week waar hij vorig nog de Ted de Braak zonder snor van de familie  was, daar is het deze morgen wel anders van quizmaster tot scherpschutter  o ja dat was hij ook nog Scherpschutter van Broek maar met twee doelpunten pakt hij vandaag de titel speler van de week .