Home Wedstrijdverslag Wedstrijdverslagen Heerde 4 komt prima uit de feest week

Heerde 4 komt prima uit de feest week

Na een geweldige week waar het 100 jarige bestaan werd gevierd was het vandaag de beurt aan Heerde 4 om de competitie te beginnen met een uitwedstrijd  tegen KCVO . Een tegenstander die zeker geen onbekende is voor Heerde 4  en op voorhand altijd lastig .

Deze zondag kan het Brein van Heerde 4 beschikken over 16 fitte spelers , wel is deze morgen het Brein gehalveerd want de andere helft zag hopelijk samen met Altobeli Philippe Gilbert wereld kampioen worden bij het wielrennen.

Heerde 4 begint met een flair van wat kan ons gebeuren, maar ondanks deze uitstraling mag het blij zijn dat het binnen vijf minuten niet achterstaat met 2-0, geklungel in de achterste lijn geeft de thuisclub 100% mogelijkheden en met een prima doelman als Gedo Berghorst blijft de nul op het bord. En als de oude garde van Heerde 4 orde op zaken stelt is het gedaan met de thuisclub. slechts vijf minuten duurd deze druk want in vijfde minuut na een prima aanval over links is het Marvin die voor de 0-1 zorgt.

Dit is het eerste signaal wat M&M afgeeft , ook achterin heeft Heerde orde op zaken gesteld  en onder leiding van Dik van Putten gaat Heerde 4 op zoek naar de twee nul. Deze komt na 13 minuten als Edwin Rorije de nul twee laat aantekenen. Het wachten is op de volgende M en die komt na 25 minuten 0-3 en het M&M gevoel is een feit. Allebei kunnen nu los dus het feest kan beginnen, 27 minuut Marvin 0-4 en 31 minuut 0-5 . ook de andere M de paling laat weer van zich spreken kort voor rust Martin 0-6.

Een droom start voor Heerde 4 in deze competitie 0-6 bij rust, dus de thee voelt als campagne. Met deze luxe kan het BREIN Jan Agterhuis naar hartelust wisselen, want laten we wel zijn Heerde 4 heeft één doel kampioen worden. En als het team dan voor een 0-6 ruststand zorgt, dan is het een stuk makkelijker voor het Geel/Zwarte BREIN om te wisselen, want onze grootste tegenstander is “de bank” ook vandaag en dit al na één wedstrijd.

Wel kunnen we nu al concluderen dat de reservebank ons kampioen kan maken, laat een ieder zijn plaats weten dan kunnen op het eind een geweldige feest samen hebben. De toekomst zal leren hoe de selectie hier mee om gaat . Genoeg over deze tegenstander een sluipschutter maar ook hier hebben we een BREIN die met scherp terug schiet .

Tweede helft een opmerkelijk moment Dik van Putten maakt plaats voor zijn zoon Rik. En M&M gaat verder met wat ze al jaren doen 52 minuut en 63 minuut Marvin 0-7 en 08 en in de 70 minuut 0-9 nul Martin. Waren de eerste minuten niet goed, ook het tegendoelpunt 1-8 is een smet op deze wedstrijd en als team laten we de doelman Gedo Berghorst hopeloos vallen want hij had deze zondag de tien punten verdiend door de nul te houden deze zondag.

Dat het nog niet over is blijkt als Edwin de tien op het bord schiet, en met het inbrengen van Marco Roskam kan Heerde druk houden en de paling het slotakkoord laten vieren 1-11 een uitslag waar je mee thuis kunt komen. Speler van de week Marvin van der Haar, 55 punten dit weekend, en een speler die samen met de andere M een missie hebben. En met het herstel van Andre kunnen we binnenkort spreken van M&MA een super trio wat garant staat voor nog meer doelpunten .
Speler van de week