Home Wedstrijdverslag Wedstrijdverslagen Edwin Rorije voorloper in winst van collectief

Edwin Rorije voorloper in winst van collectief

Na de 0-9 winst van woensdag was het vanmorgen opnieuw opladen voor een grote wedstrijd nummer 3 Ulu Spor was de tegenstander deze morgen .

In een zeer sportieve wedstrijd onder leiding van goed leidende scheidsrechter R van Leeuwen komt de wedstrijd vlot op gang . Al snel is duidelijk dat de gasten voor één ding komen  de winst .

Het spelbeeld is over en weer maar van echte kansen voor beide doelen komt het niet . Al heeft Heerde de grootste kans zo net voor de rust,  een bal in de vijf meter wordt net over getikt .

Ruststand 0-0 in een wedstrijd die alle kanten op kan,  al spelen de aanwijzingen van de aanvoerder van Dieze West  wel mee  in de hoofden van Heerder kant en met deze wetenschap kan Heerde hier zijn voordeel uit halen.

En als Dick Bosch een afgemeten voorzet in de 57 minuut geweldig binnenkopt lijkt alles naar Heerde kant te vallen . Ulu Spor moet nog meer komen maar kan niet echt potten breken  de Heerder verdediging staat als een huis onder leiding van Dik en Erik.

De gegeven ruimte is een prooi voor de snelle aanvallers van Heerde want als uit een lange bal Dennis wordt weggestuurd is het 2-0. Wedstrijd  gedaan zou je zeggen maar de gasten willen nog eenmaal  aanzetten want ook zij weten dat bij een nederlaag de competitie ook voor hun gespeeld is .

Veel haalt het niet uit en zeker niet als opnieuw man van de Wedstrijd Edwin Rorije de 3-0 en 4-0 op een geweldige wijze binnen knalt . Wedstrijd gespeeld en het aftellen kan beginnen, een overwinning als je de klasse van de kleine niet meetelt van het collectief. Werken voor en met mekaar ja dat waren de sleutel woorden deze morgen .

Maar ook nu weer teleurstellingen ondanks de dik verdiende overwinning, de valkuil van Heerde 4 maar ook dit probleem zal opgelost moeten worden zoals eerder ook teleurstellingen in de kiem werden gesmoord . Grootste uitdaging en taak voor de begeleiding om met 21 spelers de eindstreep te halen ongeacht het resultaat op het eind van de rit.  Maar ook hier in is Heerde een kampioen dus ook deze hobbel zal overwonnen worden.