Home Wedstrijdverslag Wedstrijdverslagen Heerde 4 zal snel vriend van kunstgras moeten worden !!!!!

Heerde 4 zal snel vriend van kunstgras moeten worden !!!!!

Volgend seizoen een geweldige kunstgrasveld bij de V.V. Heerde , en dat betekend dat ook zij wedstrijden zullen moeten spelen opdat nieuwe veld. Zo ook als vandaag bij Ulu Spor waar de thuisvereniging samen met Dieze West over een mooi veld beschikken.

De reis wordt aangevangen als ware kampioen van deze klasse ondanks enkele afzeggingen een team dat de strijd aan kan gaan . Maar de sfeer is te ontspannen de druk is weg en wie doet ons  wat is de instelling . Maar de thuisclub denkt er heel anders over lekker een potje voetballen onder prima weeromstandigheden,  dit maakt het spelletje zo mooi goed veld en een perfecte temperatuur.

Het begin is goed maar als het team vergeet de score binnen 10 minuten naar 0-2 te tillen is het gedaan de eerste helft . Niet iets wat een kampioen waardig is , de bal wil niet wat de voeten willen en het veld is in het voordeel van de thuisclub .Heerde 4 zal daarom snel vriendschap moeten maken met kunstgras want wie weet spelen de manen van het Brein volgende week al haar eerste wedstrijd op een nog mooier en beter kunstveld .

Het zou heel mooi zijn als de drie die dan officieel afscheid nemen van Heerde 4 dit nog kunnen doen op het veld van de toekomst. Is Heerde 4 oud met het nieuwe veld is Heerde weer springlevend voor de toekomst. Op naar thee, o ja de thuisclub mag gaan rusten met een 3-0 voorsprong .

De thee smaakt zoals het altijd smaakt in Zwolle maar ditmaal wel heel bitter, 3-0 achter nee geheel verdiend . De stemming is dan een stuk minder als vorige week wel is er de strijdkracht van dit kan niet  maar willen of kunnen is een ander verhaal.

Tweede helft een iets beter Heerde maar de wedstrijd wordt beslist vanaf de 59 minuut tot 80 minuut. 3 - 1  Marvin en er is weer hoop, maar als de thuisclub in de 67 en 70 minuut de 4-1 en de 5-1 maakt is het gedaan. Heerde recht de rug iets wat een kampioen zeker niet misstaat opnieuw Marvin 5-2 en man van de wedstrijd Tonnie Bosch met een schitterende kopbal 5-3 . Zou het dan nog kunnen ? Nee want opnieuw gaat het mis 6-2 .

Het wordt nog 6-4 door Harry Vinke en met een beetje geluk had Harry er nog één gemaakt maar helaas de kampioen is voor de tweede maal dit seizoen verslagen hooguit 15 minuten voetballen als kampioen is veel te mager en de uitslag is dan ook meer dan terecht .

Volgende week de laatste wedstrijd en zoals ik al aangaf een wel heel bijzondere wedstrijd afscheid nemen van drie spelers die de sporen voor Heerde 4 hebben verdiend . Het is dan ook aan de selectie van Heerde 4 om met een andere instelling te komen want deze drie verdienen meer als opnieuw een nederlaag .