Home Wedstrijdverslag Wedstrijdverslagen Heerde 4 te grote bril op tegen wissel 2

Heerde 4 te grote bril op tegen wissel 2

Een open Heerde 4 gaat de strijd aan tegen wissel 2 om de KNVB beker. Op voorhand al een ongelijk strijd . Maar de tijd zal het weergeven. Heerde 4 is vol goeie moed en begint goed aan de wedstrijd. En als Andre Hegen de 0-1 binnen schiet lijkt een mooie morgen in het verschiet .

Maar met het verstrijken van de tijd de eerste helft moet Heerde 4 toezien dat de verdediging   simpel de 1- 1 tegen krijgt een waarschuwing richting de verdediging. Maar niet alleen de verdediging van Heerde de aanval mag het zich aanrekenen dat het niet op een 0-3 voorsprong  had  moeten staan .

Ruststand 1-1 en genoeg voor het brein om over te praten . De thee smaakt verdeeld , moeten we tevreden zijn of doe we onszelf te kort . Het lijkt of het merendeel van de selectie niet in de gaten heeft dat dit een wedstrijd is van winnen en we staan al met één been in de finale. Maar met nog 45 minuten is alles nog mogelijk , ja bijna alles want nummer 4 geeft aan dat hij niet meer inzetbaar is. Deze oud-strijder heeft men onwetend 6 km laten lopen van Oene naar de oud Manager wonende  in de villawijk Broek. Ja is dit dan team belang!!! Oene koe feest op de donderdag training het blijft een raar fenomeen . Zeker als nummer 4 geen sportschoenen aan had maar zoals het hoort geel/zwarte klompen . Maar het is niet anders we zijn nog volop in de strijd  1-1. Het Brein wisselt eenmaal en Heerde stapt met goeie wil de tweede helft in. Maar met het verloopt van de tweede helft moet het toezien dat Wissel scherper is en elk foutje afstraf in de verdediging van Heerde. De 2-1 en 3-1 worden dan ook wel heel simpel weggegeven door de mannen van Jan en Dick .

Drie één achter en een geweldige kater dreigt, maar als de aanvoerder van Heerde 4 de 3-2 maakt lijkt alles nog mogelijk . Het geloof is sterker dan de werkelijkheid want de geel/zwarte kanaries geven de voorwaartsen van Heerde geen millimeter ruimte. En als de 4-2 valt is het gedaan, opnieuw uitschakeling in de beker .

Een kater van ja welste maar wel verklaarbaar het is ook aan elke speler om in de spiegel te kijken want willen we een rol van betekenis spelen in de competitie dan zal uit een ander vaatje getapt moeten worden .

Of gaan we voor de derde helft daar zijn we zeker wereld kampioen in maar hoe lang houden we dat nog vol want een bekend spreekwoord zegt hoge bomen vallen ook . En dat is wat de selectie zeker niet wil, alle neuzen dezelfde kant op al moet het op klompen of niet Marco.