Home Wedstrijdverslag Wedstrijdverslagen Marvin v/d Haar neemt Heerde 4 bij de hand in een 8-2 winst op Epe

Marvin v/d Haar neemt Heerde 4 bij de hand in een 8-2 winst op Epe

Heerde 4 begint geconcentreerd aan de wedstrijd en zeker als je een uur voor de wedstrijd nog drie afmeldingen krijgt . Hoe verder, gelukkig had het Brein op zaterdagavond al een verruimende blik . Want ook hier werd al tijdig ingegrepen door enkele spelers terug te halen die op de weg teug waren en zodoende eerder terug waren dan de bedoeling was ondanks de blessures die zij hadden .

Maar het pakt goed uit als Cees Calkhoven op aangeven van Harry Vinke de 1-0 maakt . 15 minuten op de klok maar Epe was zeker niet de mindere van Heerde . Het thuisteam was zoekende wie op wie en met 15 minuten op de klok was het lek gevonden . Groot aandeel was het middenveld hier voor of was het Erik die een line door verdedigde en met deze ingreep Epe buitenspel zet voor de rest van de wedstrijd . Complimenten gaan dan ook uit naar Erik in samen werking met het middenveld bestaande uit Rene , Edwin en Andre .

Na deze ingreep gaat het hard voor Heerde vier twee en drie nul door Edwin Rorije . Achteraf een prima prestatie van Edwin want 90 minuten kon vandaag niet maar dat hij er stond met zo blessure is een compliment waard . Dan wordt het tijd voor man van de wedstrijd Marvin v/d Haar 4-0 al is het aan Marvin zelf dat het zo lang geduurd heeft 35 minuten lang was het wachten . Al mag hij zich wel verblijden in de 35 minuten want hiervoor waren er acties die een lust voor het oog waren maar niet voor doelpunten zorgden . Ruststand 4-0 en de thee is zoet, nee dit had het Brein ook niet voor ogen een ouderwetse derby en dan na 10 minuten de wedstrijd al gewonnen gegeven van Epe kant of is dit de klasse van Erik hij was die angel uit de blauw /witten uit Epe haalde een vereniging die in de hoek zit waar de klappen vallen niet alleen op het hoogste niveau maar ook de elftallen hier onder hebben er last van.

Maar het zoet wordt snel zuur als Epe de 4-1 binnen werkt . Wel is dit het sein dat de alarmbellen weer gaan rinkelen. Dit kan niet want Heerde 4 bestaat niet uit 11 spelers want de bank bepaald het succes voor het team . En ook deze spelers hebben een aandeel en misschien nog wel een groter aandeel . Dus is de ploeg aan deze spelers verplicht om vervangers te brengen . Dit kan gebeuren als opnieuw Marvin de 5-1 geweldig binnenwerk . Tijd voor Marco en Attie oude strijders van het eerste uur van Heerde 4 en altijd vaste waardes voor het team . Alleen voor dit tweetal wil het team nog eenmaal gas geven, en het gebeurd .

Al is het Epe die eerst nog de 5-2 maakt , maar opnieuw is het 6-2 Marvin en de 7-2 door Andre Hegen die samen met Edwin en Rene een geweldige middenveld vormde . De 8-2 is opnieuw van Marvin die met één van zijn laatste acties van de wedstrijd die vijfde van de morgen aantekent. 8-2 winst in een derby is niks mee, maar elke zondag is anders ook deze zondag weer ondanks dat het een derby betrof. Ja ook zo deze week…..

Volgende week Wissel een echte kampioenskandidaat een frisse ploeg met veel jonge honden hier zal Heerde 4 de nare smaak van de verdiende nederlaag in de beker moeten wegspoelen of voetballen, al zal dit heel moeilijk worden . Doelstelling vier wedstrijden 12 punten is het motto maar met voetbal weet je het nooit ……….