Home Wedstrijdverslag Wedstrijdverslagen

Veel onzekerheden voor deze wedstrijd tegen Wissel gaat het door of spelen we dit weekend niet . Wissel dat in de hoek waar de klappen vallen wat spelers betref zo op het eind van het jaar heel krap . Wedstrijd verzetten of wachten op veel regen was het motto na donderdagavond voor Wissel .

Maar de natuur was geen vriend voor de thuisclub dus konden de mannen van het Brein de weg naar Wissel op zondag morgen halfnegen aanvangen . Kan Heerde zich revancheren voor het onnodige bekerverlies eerder dit seizoen . Maar Heerde 4 kent ook zorgen 9 spelers kunnen niet spelen en er zijn zelf een aantal spelers die na de wedstrijd thuis tegen Apeldoornse Boys nog steeds de naweeën ondervinden van deze wedstrijd . Maar hierover de komende weken meer !!!!!. Wie a zegt ………….. is een bekend spreekwoord , maar de tijd zal het leren .

Heerde begint oogwaarschijnlijk goed en komt al na 2 minuten op voorsprong , Marvin v/d Haar ja wie anders in deze fase of tijdperk van Heerder 4 hij maakt de 0-1 . Een makkelijke morgen zou je denken maar niets is minder waar Wissel komt terug tot 1-1 en het is weer of het wordt een echte wedstrijd . Maar kort voor rust is het dan opnieuw de voorsprong Andre Hegen maakt de belangrijke 1-2 zo kort voor rust . 45 minuten onderweg en met de rust aanstaande is het aan het brein om te antwoorden op het spel van hun team .

Te slap en alles net niet, veel spelers rijp voor een wissel maar met twee tactische wissels probeert het brein de ploeg weer de juiste kant op te sturen . De spelers zijn gewaarschuwd en de tweede helft begint dan ook weer prima als Marvin opnieuw het net weet te vinden 1-3 hiermee is de wedstrijd gespeeld en het team van Jan en Dick kan zelf nog uitlopen naar 1-4 .

Dat wissel nog de 2-4 maakt is een cadeautje die je een club als Wissel toebedeeld in deze sinterklaas tijd . Eindstand 2-5 opnieuw Marvin die op schitterende wijze voor het slotakkoord tekent. Vier wedstrijden 12 punten was het uitgangspunt en de selectie maakt het waar . Maar wil het echt goed de winter in dan zal volgende week opnieuw uit bij Noord Veluwe Boys de volle winst gehaald moeten worden , want het spellertje is niet vier  nee het is echt vijf op een rij en dan zijn we echt spekkoper . Of gaan we ten onder aan een oneerlijk spel, gevoerd vanaf de zijlijn . Ook hier zal de tijd het leren recht is recht en krom is krom.