Home Wedstrijdverslag Wedstrijdverslagen DE Kleine grote man van deze wedstrijd, werkt toe naar D West

DE Kleine grote man van deze wedstrijd, werkt toe naar D West

Drie punten waren vooraf al zeker in de confrontatie met NRD VEL Boys . Maar hoe zou het gaan , wat wil het Brein sparen of alle risico nemen in een wedstrijd die op papier al gewonnen was maar in de praktijk niet.

Maar zoals van Gaal als ervaren trainer van AJAX zegt de eerste wedstrijd is de belangrijkste . En Heerde 4 beschikt over jawel over vier van Gaals. Dus een opstelling waar 100% vertrouwen uitstraalt en ook nog de beschikking heeft op een bank waar je u tegen zegt . Gelukkig kan de wedstrijd los want als het aan de tegenstander lag .. . Maar goed mooi weer en wie wil niet dat de geel/zwarten kampioen worden in deze klasse .Dus ook deze hobbel zal moeten genomen .

Heerde 4 begint afwachten en het duurt zeggen en schijven 10 minuten wanneer de 1-0 op het bord verschijnt . De drie zijn dan al in de knip , en de show kan beginnen . De doelpunten vallen net een Zwitserse klok op tijd en met een regelmaat waar elke tegenstander bang van wordt. Heerde 4 dat in gaat rusten met een 8-0 voorsprong , heeft geen idee wat in Zwolle afspeelt . Maar Het Brein weet dondersgoed dat een goed doelgemiddelde voor een extra punt zorgt . Het Brein wisselt drie maal, en geeft deze spelers ook de gelegenheid om te laten zien dat wie er ook staat.., deze wedstrijd de drie punten al binnen waren.

Nog meer goed nieuws komt uit de West een kwartier voor tijd einduitslag 1-1 . Dit geeft de man van de wedstrijd nog meer vleugels strooien met dat linker voetje als nooit te voren en zelf er vier inschieten , ja als er één klaar voor is over twee weken dan is de kleine grote man EDWIN.  Maar Heerde 4 beschikt over meer troeven, paling Martin en over 14 dagen weer fit ANDRE de nummer negen die de ploeg op die moment steunt door hem op het juiste moment weer te gebruiken. En niet te vergeten de nummer 10 van Heerde 4, ja die zijn ze niet vergeten in de west, snelheid ,geslepenheid en doeltreffendheid in de uitwedstrijd. Ja Heerde 4 is er klaar voor , al wacht donderdag en zondag nog een training die moet aangegeven de gretigheid van het elftal.

Nog 15 punten te verdelen , en dan te bedenken dat het team al onterecht -5 op het conto heeft staan . Maar dit ter zijde want de KNVB is het juiste orgaan om hier over te beslissen. Heerde 4 kan iets doen waar het ondanks vele kampioenschappen en beker winsten altijd een hoogte punt zal blijven, o ndanks de zwarte bladzijde die zeker meegenomen wordt in de geschiedenis van Heerde 4 november 2013.

Maar hiermee blijkt dat het fundament een Bronsink fundament is met de toevoeging BRIEN als tovermiddel . De naam BRONSINK za altijd verbonden blijven aan de ploeg  , maar onze gedachten gaan al alle tijden uit naar Margreet Bronsink de moeder van Heerde 4 . Zij zit momentijl in een moeilijke tijd , maar ze weet dat Heerde 4 altijd aan haar denkt en zo snel mogelijk met Dick de manager weer aan de lijn zal staan . En wat zou het mooi zijn om WEER SAMEN een nieuwe titel te kunnen vieren samen met Heerde 4 . Margreet vanaf deze kant heel veel beterschap en we zien je snel weer .

O JA EINDSTAND 16-1