Home Wedstrijdverslag Wedstrijdverslagen Heerde4 geeft visitekaartje af door in de eerste wedstrijd van de competitie met 3-10 te winnen uit bij Wissel 2.

Speler van de week Martin Berghorst, nog 21 te gaan.

Heerde 4 dat een week in de wachtkamer zat voor dat het de eerste competitie wedstrijd mocht spelen tegen Wissel 2.

Na een prima beker ronde waar het met drie gewonnen wedstrijden de volgende ronde moeiteloos haalde was het dit weekend de opening van het seizoen voor Heerde 4 met een wedstrijd tegen Wissel 2. En dat de oudjes nog leren van de fouten van de eerder wedstrijden is wel duidelijk want waar het de eerste drie wedstrijden tegen een achterstand  moesten aankijken daar waren de mannen van Dick Bronsink deze zondag beter bij de les. Binnen elf minuten stond de stand al op 0-3 voor Heerde dat met prima voetbal Wissel van het kastje naar de bekende muur speelde .

Hoofdrollen de eerste minuten waren zonder iemand te kort te doen het koningskoppel Berghorst Hegen. 0-1 en 02 door Andre waarbij de het eerste doelpunt als een doelpunt uit het boekje genoemd mag worden, voorzet Martin en geweldig binnen gewerkt door Andre .Ook de 0-2 twee mag in dit boekje. Heerde 0 – 2 voor in Wissel wie had dit kunnen denken, iedere speler van Wissel 2 had een zoon van een speler van Heerde 4 kunnen zijn. Maar gelukkig komt kwaliteit altijd weer boven drijven en die kwaliteit laat de paling binnen een half uur zien. De 0-3 ,0-4 en 0-5 komt van de voet van Martin Berghorst. Onvoorstelbaar dat dit koningskoppel al jaren niet meer op het hoogste niveau speelt want elke vereniging haalt met dit twee tal gegarandeerd een kampioenschap binnen. Ook voor bestratingen kunt tegenwoordig terecht bij dit koppel en ook hier waar voor u geld zie www.hegenberghorst.nl.

Min puntje de eerste helft was het tegen doelpunt die wel erg knullig werd weggegeven. Na de thee brengt de manager één wissel Cees wordt vervanger door nummer 15 waardoor Bennie Tuin en linie naar voren komt te staan. Waar het de eerste helft na 4 minuten raak was daar doet de ploeg van Bronsink er nu 7 minuten over om de 1-6 binnen te schieten door Andre Hegen. Maar een minuut later is het opnieuw raak door Wissel een misverstand tussen twee spelers van Heerde is het de nummer 10 van Wissel die de 2-6 simpel binnen kan tikken.

Maar Heerde heeft Berghorst en binnen no time zijn er vier doelpunten van Berghorst 2-7 Martin en 3-7 ja wel ook van Berghorst maar die van Heerde vier de grote broer is van de paling hij wil de bal pakken al was het een mooie vrouw maar helaas de bal glijdt op een Gedo manier in het verkeerde doel 3-7. Heerde is onder aanvoering van Tonnie Bosch die weer aantoont dat hij bezig is met een ijzersterk optreden de eerste wedstrijden van Heerde 4 vol onbegrip hoe kan dit kan gebeuren, drie cadeautjes voor Wissel 2 en vijf december is nog lang niet aan de orde.

Deze instelling is het geheim van Heerde 4 dat onder aanvoering van een Manager die al 27 jaar de leiding heeft over een elftal bij Heerde en dat ook wel eens gezegd mag worden want zonder dit meubel stuk ziet de historie van de 100 jarige Heerde er iets ander uit , zeker de laatste 13 jaar met 7 kampioenschappen en twee keer beker finale winst. Was er de eerste helft een hattrick voor Martin ook de tweede helft is er opnieuw een hattrick 3-8 en 3-9 voor de paling die met 60 punten man van de wedstrijd wordt en er nog 21 heeft te gaan want dat is de uitdaging die de ploeg met Martin aangaat dit seizoen.

En als het trouwe publiek de tien tien scandeert moet het team nog eenmaal aanzetten en trainingsbeest van 2010 Cees Calkhoven tikt de bal als een volleerd biljarter binnen 3-10. De eerste klap en meer van deze spreuken kunnen we aanhalen maar dat Heerde 4 zijn visite kaartje heeft afgegeven is wel duidelijk. Al wordt zoals afgesproken na vijf wedstrijden de balans pas opgemaakt. Volgende week wacht het altijd moeilijke WSV uit Apeldoorn. Hopelijk kan het dan weer een beroep doen op Dick van Putten en Dennis Kloeth die deze zondag net als Counter Jantje en Berend Rorije die niet aanwezig waren om de 18 tellende selectie compleet te maken.