Home Wedstrijdverslag Wedstrijdverslagen Heerde 4 denkt met zomeravond voetbal weg te komen

Heerde 4 denkt met zomeravond voetbal weg te komen

Het zal wel aan de zomers tempraturen gelegen hebben zo voetbalde de boys van Bronsink vandaag tegen de vriendenploeg van WSV. Twintig graden en een prima veld waren de omstandigheden deze morgen alles wat een mooie voetbalmorgen moet worden is aanwezig. Heerde begint als een ploeg van wat kan ons gebeuren hier op ons molenbeek.

Maar ook de aspiraties van WSV zijn duidelijk vorig seizoen nog nipt verloren van Heerde 3 die later als kampioen werd gekroond in deze klasse, dus de  verwachtingen waren hoog deze morgen voor WSV. Maar zoals zo vaak zijn ook nu dromen bedrog al duurt dit wel tot de 25 minuut als Andre Hegen de trekker overhaalt 1-0 . Heerde voetbalt dan al is het een zomeravond toernooitje, ongeïnspireerd en wie doet ons wat, geen beweging en een ander heeft het altijd gedaan. Dat het voor de rust nog twee nul wordt door Andre  is meegenomen  voor Heerde 4 al had een stand van 5-1 ook niet misstaan maar dit was zeker niet verdiend geweest . Ruststand 2-0 en tijd voor de manager om de zaak op de rails te krijgen of is dit te zwart kijken 2-0 voor in een thuis duel,  maar het kan niet ieder zondag feest zijn door met 4 of 5 nul voor te staan. Wel komt hier de echte aard van Heerde 4 boven 2-0 voor en iemand tevreden wat willen nu nog,  antwoord 5-0 en dit is ook de enige juiste instelling van de ploeg. Maar deze instelling laat de ploeg het eerste kwartier achterwege ondanks de 3-0 van Cees Calkhoven.

WSV hanteert de lange bal en niet zonder resultaat want binnen 5 minuten  is het 3-2 en wordt het dan nog een echte wedstrijd. Waar de vaste supporter de voorzitter het niet meer aan kan zien en het sportpark verlaat met de hoop dat de driepunten toch in Heerde blijven daar gaat het roer om bij Heerde 4 opnieuw is het Andre die van 11 meter raakschiet 4-2 en als nieuwkomer Dennis Klouth de 5-2 snoei hard binnen schiet is de wedstrijd gedaan. Grote vraag dan is ligt de paling op het droge ? Maar niets is minder waar, de glibberige aal komt al duurde het even als nog tot leven en maakt op zijn bekende manier de 6 en 7-2 deze wedstrijd. Slotakkoord was voor speler van de week Andre Hegen  die de tweede helft het elftal op sleeptouw nam in een moeilijke periode voor Heerde  met een weer mooie goal de eindstand op 8-2 brengt. Slechte wedstijden winnen op deze manier waar praten we dan nog over, het vriendenteam van WSV maakte het team van Bronsink bij tijd en wijle moeilijk maar cijfers spreken voor zich.

Waar het team van WSV zich in het veld zeer sportief gedroeg daar was het na afloop in de kleedkamer iets anders. Bestuurs lid kleedkamers constateerde een niet gedweilde kleedkamer, waar  de bende blikjes waren opgeruimd daar was men vergeten om het gras bijeen te dweilen zoals het hoort. Om geen punten in mindering te krijgen heeft de aanvoerder van Heerde 4 dit alsnog hersteld door voor een schone kleedkamer te zorgen zoals het hoort want ook de jeugd verdiend een schone kleedkamer op maandag . Volgend week wacht Heerde  4 een mooie week te beginnen op vrijdag met een BBQ bij Tonnie en zondag wacht de uitwedstrijd tegen TKA uit Apeldoorn , dat wordt dan veel shoarma vlees volgend weekend.